Followers

Visitor

Monday, June 1, 2009

ollaaaaa...

hai smua...sperti yang dijanjikan semalam today i will tell story that i read yesterday yang menyebabkan saya tdur kul 4.30pagi...novel yang saya baca tu tajuk die 'cinta ko dan aku'...saya rekomenlah sesiapa yang nak baca novel bolehlah try bace novel ni...novel ni best tau ada part yang buat saya nangis n nangis n nangis...isu penting yang dibangkitkan dalam novel ni ialah syak wasangka n pengorbanan...bile kita dah syak wasangka dekat orang lain menyebabkan hal yang tak sepatutnya berlaku akan berlaku...so kalau ada fitnah atau tuduhan lebih baik kita siasat dulu daripada menyesal kemudian hari...bab pengorbanan pulak...kalau kite suke dekat seseorang atau nak memiliki sesuatu tak semestinya kita akan memilikinya..jadi kite kena bersedia utuk berkorban dan melepaskannya...hahaha...touchinglah pulak saya hari ni...huhu...ok lah sampai sini sajalah saya bleh tulis sebab adik saya dah bising nak guna laptop pulak...so ingatlah apa yang saya tulis ni ea...huhu..kalau tak nak ingat pun takpe...lagi sekali apa yang saya tulis ni tak berkaitan dengan mana pihak samada yang hidup atau yang mati...hehehe...bubbye......

No comments:

Post a Comment