Followers

Visitor

Friday, June 12, 2009

sori lambat...

olla....
hari ni lmbat plak saya tulis blog....sbb lpas bangun awl pagi saya smbung tidor balik smpai pukul 3.30ptang....hehehehehe....anak dara apalah macam saya ni.....huhu...letihlah...so ari ni kite nak borak tentang apa ea??? saya tak ada idealah.....lpas bangun tdor ni tahap kecerdasan otak saya menurun pulak.....hehehehehe....hmmmmm.....apa kata kite borak tentang anime.....saya mnat jugak lah anime ni.....saya lebih suke anime yang berbentuk spiritual.....yg berkaitan dgan roh dan dunia ghaib.....macam bleach.....konsep crita die bestlah....mcm mana ngan you all???? minat anime tak???? jgan ingat orang yang suke tgok anime mcm budak-budak......tak semua tau mcm tu.....bagi saya daripada kite tgok crite yang tak tentu arah lbih baik kite tngok anime atau cartoon.....ada jugak pengajaran yg disampaikan.....huhuhuhu....oklah...nk chao dah.....nant kalau ada topik menarik kite bncang pada hari yg lain....hehehe....bubbye....

No comments:

Post a Comment