Followers

Visitor

Tuesday, June 23, 2009

im back...

olla...
dah tiga hari saya tak update saya puye blog...ni pun tulis tgah-tgah pagi buta....org lain tdor saya terpaksa on9....coz nak check semua laman yg saya ikut...mcm mail,frenster,blog dan sebagainyalah....bukannya apa....bzlah...siang hari hinnga ptang ada je bnda nak buat....sbb 27 june ni saya nak register so saya kna siapkan semua bnda...ari 20 june brsamaan ngan ari sabtu...saya kmaskan barang sikit...so takdalah klam kabut nant...21 june plak....saya ngan mak saya pergi town....beli brang yg perlu dbawa....mcm sabun,baldi dan sewaktu dengannyalah....hehehe....22 june plak....saya pergi nilai...jumpa makcik saya....sbb nak uruskan dokument kmasukan saya ke uniten....23 june plak...keluar lag...jumpa kawan dan beli brang yang tertinggal....tak prnah dalam hidup saya keluar tuk empat hari berturut-turut....dah letih dah....kalau takda apa-apa....24 june malam pulak saya nak pergi downtown....cari barang mcm jeans,tali pnggang n sewaktu dengannyalah...hehehe...sbb kat sana kan murah...huhuhu....so blehlah jimat sikit....hehehehe....oklah....mata pun makin lama makin sepet ni...nak tdor dulu...chaooo...bubbye....

No comments:

Post a Comment