Followers

Visitor

Sunday, May 31, 2009

tired.....

hai...today i'm so tired....i sleep 4.30am yesterday coz reading a novel...(tmrw i will tell wat its story)...then need to wake up at 9am sbb nak peg rumah mak ngah ada kenduri...lepas tu bangun i kena gastrik coz malam semalam malas nak makan sbb tak lapar sangat....nasib baik gastrik tu minor je...lpas sampai rumah mak ngah tiba-tiba plak kena migrain....msti korang pelikkan...asal banyak penyakit saya ni...mayb sesetengah korang tak percaya...saya mmg ada banyak penyakit tap smua minorlah n easy to take care...ini semua disebabkan tak mnjaga kesihatan ngan elok...lepas dah ada pnyakit baru nak jaga kesihatan tap itu pun bukan ikut nasihat or betul-betul jaga...ini memang masalah saya sbb saya jenis yg lalai sikit dalam mnjaga kesihatan...selain 2 penyakit di atas saya ada lelah jugak tak boleh makan makanan sejuk selalu tap saya bantai je kalau makanan tu sedap...itulah saya...hehe...so korang yg masih takda penyakit tu jagalah kesihatn yg dah ada penyakit tu pun jagalah kesihatan jgan sampai melarat....bubbye...

No comments:

Post a Comment