Followers

Visitor

Tuesday, June 16, 2009

lambat lagi.....

olla....hari ni pun saya lambat update blog.....sorrylah....saya pergi beli barang kat kl tad....hehehe....saya pergi ngan kawan saya....kami bertolak dalam pukul 10.15am.....then kami pergi kenanga....ingat nak beli secara borong tap takda yang berkenan......dari kenanga kami pergi Berjaya Times Square....kat situ saya dapat cari baju yang saya nak....saya beli dua pasang plus satu jaket....semua harga baju tu rm65....ingat nak cari kasut tap tak dapat cari yang berkenan di hati....sebab kawan saya tak jumpa baju yang die nak kami pun pergi Sungai Wang Plaza.....bile sampai sana kami makan dulu....laparlah....hehehe....lepas makan kami pun terus ronda-ronda tengok klau ada baju yang berkenan dihati....akhirnya die pun jumpa baju yang die nak...saya pun dapat cari kasut yang sesuai tuk guna kat kampus nant....hehehe....dalam pkul 4.30pm kami pun baliklah....hehehe....penat tau tap best sbb dapat SHOPPING!!!!!!!..huhu...oklah chao dulu....bubbye....

No comments:

Post a Comment