Followers

Visitor

Monday, June 15, 2009

hai semua.....

macam yang saya tulis semalam.....saya lambat hari ini....bukannya apa saya ada medical check up lagi sekali ngan doktor.....penat tau....hari jumaat ni kena pergi lagi sebab ada masalah sikit....so apa nak buat kena pergi jugaklah......nampaknya saya jadi pelanggan tetaplah kat sana....hehehehehe.....ok lpakan pasal medical check up ni....saya rasa hari ni kita bincang pasal chocolate......hmmmmmmm sedapppp tau.....huhuhu....saya mmg suka chocolate sebab tulah nama blog saya pun ada perkataan chocolate.....makan chocolate ni tak semestinya benda yg buruk.....chocolate ni baik tuk kesihatan tau....lebih-lebih lag dark chocolate....mmg elok....tap ada sesetengah daripada kite tak suke makan chocolate takut jerawat naik.....hahahaha....mmg tap kite kena makan dalam kuantiti yang sedikit....macam sebulan sekali....ala-ala lepaskan gian je.....hahaha....oklah saya nak chao dulu.....sebelum saya pergi saya ingin menyatakan ' HIDUP CHOCOLATE '......hahahahahha.....bubbye....

No comments:

Post a Comment