Followers

Visitor

Thursday, June 4, 2009

my bad habit...

hai....hari ni nak criter pasal bad habit...semua orang mesti ada bad habitkan...same with me...my bad habit is i like to buy shoe...ada sesetengah pmpuan tak boleh tgok baju..kalau tgok mesti nak beli....ada pulak tu tak boleh tgok hangbag...but for me i cannot see shoe...for now saya ada lebih kurang 8 pasang kasut itu tak termasuk yang dulu...kalau kire balik mayb dalam 15 pasang kot (tak pasti ni)...sampai mak saya marah bila saya beli kasut...time iman saya akan tergoda dan tertarik bile kasut tu lawa nak mampus plus ada discount...harga kasut tu mesti jatuh mendadak...apa lagi BELI lah...ada pernah sekali (time ni saya masih kerja)...kedai kasut ni nak tutup so faham-faham ajelah harga mestilah murah...setiap minggu saya jejakkan kaki kat kedai kasut tu...setiap kali pegi mesti beli...mana tak nya kalu nak ikut harga sebenar kasut tu mmg saya tak beli tap dah harga tu turun bagai nak gile saya pun beli ajelah...hehehe...tap skrang habit tu dah tak teruk sangat sebab jarang kuar umah tap saya tau habit ni akan datang balik bile time saya pergi shopping....susah susah...so kepada sesiapa yang ada habit macam saya ni kita sama-samalah control (boleh ke nak control...hehe)...sebelum tu saya akan letak beberapa gambar koleksi kasut saya...bubbye...

No comments:

Post a Comment