Followers

Visitor

Wednesday, May 27, 2009

my hubby (in dream) plus my impian...










Hellowwwwwww.....
macam yang u all nampak sebelum baca my karya (kononlah karya) ada beberapa gambar actor korea yg saya betul-betul mnat...hehehe...as u all tau i luv jung ji hoon a.k.a bi rain...i hope he will be my hubby...kalau tak pun jad abg ankat..huhu.. (dapat berangan ajelah)..but i know it wont happen...just dreaming...why i admire him becoz he can sing,act n dance soo well...he also so cute...terutama bahagian mata die...mata die sepet giler...kalau die senyum mata die slalu pejam....tats make he cute too...plus he got great body....so muscle...hahahahaahaha....dont thnk negative ok....saya masih berpijak pada bumi yg nyata....its just my dream...cakap pasal dream baik saya tulis my impian...sebenarnya saya nak ambik aircraft engineering tuk sambung blajar tap tak dapat....sedihnya......tap skrang dah tak ksah sgt coz i want too cocentrate wat i will do which is accountancy....saya cume nak berjaya dalam hidup....huhu....moga impian saya akan mnjadi realiti....amin....hehehehe...



No comments:

Post a Comment