Followers

Visitor

Saturday, May 30, 2009

hhmmmm...

hmmmm....today i do know what to write bcoz nothing happen...mayb tomorrow got lah....i just find out my friend curang with her girlfriend which is also my friend....i do know whether its true or not...let them settle it....i do know y lelaki tak boleh setia pada yang satu....susah sangat ke....bukan nak kutuk lelaki tap kebanyakannya tak leh setia pada seseorang semasa mnjalinkan hubungan percintaan....i know bukan semua lelaki prangai mcm tu tap boleh bilanglah berapa orang lelaki yang setia...dalam zaman moden ni susah nak cari lelaki macam tu...jangan terasa ea pihak lelaki...i just tulis pendapat saya saja...tak bleh salah kan lelaki 100% sebab ada pmpuan jgak yg curang...dalam satu perhubungan yang penting perlu jujur,saling-menghormati,ikhlas dan kena komunikasi antara satu sama lain....(mula dah ceramah)...bagi saya senang tuk hidup single ni...tak payah risau tak tentu pasal....bukan tak nak cari tapi tnggu lah bila kita betul-betul dah sedia menjalinkan perhubungan...sebab ia merupakan satu komitmen yang besar jgak....hehe....panjang betul saya punya ceramah ari ni.....ok lah sebelum saya mengundur diri saya mintak maaf kepada sesiapa yang terasa coz apa yang saya tulis ni tak berkaitan dengan yang hidup atau pun yang sudah mati....hehehehe.....bubbye n take care.....

No comments:

Post a Comment