Followers

Visitor

Thursday, May 28, 2009

dalam kesedihan......


i so sad today bcoz manchester united lose in game with barcalona.....wuuuuaaaaaa...i want MU mnang....kenapalah si messi ngan eto'o to pegi jaringkan gol....tap nak buat mcm mana adat prtandingan ada yang kalah dan ada yg mnang.....walaupun MU kalah saya tetap sokong mereka....tak boleh pandang rendah dkat Barca coz diorang pun mmg kuat tap MU lag kuat cuma MU tak ada tuah nak mnang tis game....but we must thnk positive...kalah sekali bukannya bermaksud kalah selama-lamanya...huhuhu...berceramah pulak saya ni....cakap pasal kalah perlawanan saya punn ada kalah..saya wakil bola jaring sejak skolah rendah lag...tap bukan semua perlawanan kami akn menang.....ada masa kami kalah jugak....tap saya tak sedih sangat dan berputus-asa.....apa yg penting semangat kesukanan dan kerjasama dalam sepasukan...huhuhu...berceramah lagi...ok lol what the importants thing is we should not give up easily......however MU THE BEST!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment